Новини

Не ім'я підрядника, а бухгалтерія: став відомий камінь спотикання між MEGOGO та Минаєм

971
Дмитро Чорнобай
0 голосів
Гравці ужгородців. Фото: Минай
Ужгородський Минай мав розбіжності з MEGOGO щодо вартості трансляцій домашніх матчів і тому вийшов з телепулу УПЛ, в якому беруть участь ще 11 клубів.

Минай мав розбіжності з MEGOGO щодо вартості трансляцій домашніх матчів, тому вийшов з телепулу УПЛ, повідомляє журналіст Ігор Семйон у своєму телеграм-каналі.

Компанія з самого початку усім клубам висунула спільні загальні вимоги, одна з яких – створення трансляцій на базі тільки одного підрядника, з яким вже давно працює MEGOGO.

Ціна трансляцій складає 10 тисяч доларів за один матч – 150 тисяч доларів за сезон (15 домашніх матчів). Минай, опираючись на надані альтернативним підрядником дані, ціни та гарантії, переконував, що може виготовляти трансляції такої ж якості за втричі нижчу ціну. Приблизно за 3 тисячі доларів за матч (45-50 тисяч доларів за сезон).

Каменем спотикання стала бухгалтерія, а не конкретно назва компанії-підрядника. Минай був би не проти працювати з підрядниками, яких клубам пропонує MEGOGO, але просив адекватних цін на продакшн.

Нагадаємо, що медіа-менеджер Миная Мирослав Небесник в ексклюзивному коментарі для «УФ» підтвердив, що економічний аспект був на першому місці при виході з телепулу.