УПЛ

«У таких заявах більше хайпу та популізму»: Кривбас заявив, що не відмовиться від бренду JOMA

845
Артем Жилінський
1 голос
Емблема Кривбасу. Фото: Google
ФК Кривбас виступив з офіційною заявою щодо інциденту з компанією JOMA. У клубі здивовані, що в екіпіруванні бренду, який є їхнім технічним партнером, 2023 року гратиме санкт-петербурзький Зеніт.

ФК Кривбас на своєму сайті опублікував заяву, в якій заявив, що також неприємно здивований, що бренд JOMA стане постачальником екіпіровки для клубу країни-агресора.

«Ми звернулися з офіційним запитом до представника компанії JOMA в Україні та чекаємо від них чіткої позиції та повного виходу компанії з ринку країни-агресора. На період розгляду ситуації ФК Кривбас припиняє виконання всіх рекламних зобов'язань, зазначених у контракті».

Також у клубі зазначили, що поки що не готові одномоментно відмовитися від використання екіпірування JOMA.

«Ми не можемо відмовитись від екіпірування JOMA, як про це оголосили деякі українські клуби. Поки це неможливо, у таких заявах більше хайпу та популізму. З огляду на війну замовлення потрібно чекати 5-6 місяців. Змінити технічного партнера можна не раніше ніж за півроку, до старту сезону-2023/24».

У заяві також зазначено, в яких обсягах Кривбас на даний момент використовує екіпірування бренду JOMA на сьогоднішній день.

  • Чоловіча команда – 3000 одиниць екіпірування;
  • Жіноча команда – 2000 одиниць екіпірування;
  • Кривбас U-19 – 5000 одиниць екіпірування;
  • Академія – 5000 одиниць екіпірування.

Кривбас заявив, що очікує найближчим часом чіткої позиції від керівництва компанії JOMA і повного виходу з ринку країни-агресора. В іншому випадку клуб буде змушений шукати собі нового технічного партнера.