УПЛ

Вацко сказав все, що думає про презентацію нової форми Динамо: «Може, то я вже старий обмежений дід‎»

Данило Моісєнков
1945
Микола Шапаренко. Фото: ФК Динамо
Відомий коментатор і спортивний журналіст Віктор Вацко поділився думками стосовно того, як київське Динамо презентувало форму на новий сезон.

Нещодавно Динамо провело офіційну презентацію нових домашнього і гостьового комплектів форми на сезон 2025/26, у яких команда зможе зіграти вже 22 і 29 липня в рамках кваліфікації Ліги чемпіонів.

Представлення нової форми, участь в якій взяли Микола Шапаренко, Андрій Ярмоленко і Віталій Буяльський, прокоментував популярний ведучий Віктор Вацко.

«Я хочу поговорити про один кейс з медіаліги, який буде прив'язаний мною до подій із великого футболу України, яка сталася минулого тижня. Минулого тижня київське Динамо презентувало нову форму на сезон 2025/26. В описі йдеться, що це, давайте я процитую краще:

«Дизайн натхненним Києвом, його графіті культурою, ритмом вулиць, і багаторічною підтримкою вболівальників. Домашній комплект має чисто білий фон, на якому розгортається абстрактний графічний принт… Текстура передає дух і енергію великого міста… Але ми залишаємо вибір для інтерпретації вболівальникам».

Експерт зазначив, що у нього столиця України точно не асоціюється з графіті.

«Ну, я не знаю, як у вас, але в мене Київ асоціюється з чим завгодно, але не з графіті культурою… Щоб фантазія підказала, що це елементи графіті, я думаю, цю фантазію треба дуже-дуже серйозно простимулювати сторонніми засобами.

Я навіть у чату GPT запитав, з чим, з якими культурними цінностями в нього асоціюється Київ. Думаю собі: та х*р його знає може, то я вже старий обмежений дід, не відстрілюю якихось сучасних віянь, тенденцій. І ви не повірите але ні слова про графіті культуру від чату GPT. Жодного».

Окрім цього, Вацко розкритикував відео-ролик, яким кияни супроводили цю презентацію.

Відео-презентацію форми Динамо дивіться за ПОСИЛАННЯМ

«Далі презентаційний ролик: приїхали на базу, познімали щось там на полі, на тлі якоїсь там сітки за воротами, чи де вона там, чи збоку. Познімали в якомусь манежі, де дали кадри з якихось ретро матчів.

Ну дивіться, я не хочу критикувати творчу складову, я просто скажу, що ми такого плану проморолики знімали в 2000–2001 роках на тому старому українському телебаченні, коли навіть близько цифрових технологій не було, а фільми дивились на касетах і магнітофонах VHS».

Журналіст також зазначив, що йому більше подобається білий комплект форми і що з таким бюджетом у Динамо могли зробити щось краще, навівши приклад.

«Я маю на увазі зараз київську медіакоманду «PROFAN» і її форму золотого кольору. Просто подивіться ролик. Знаєте, я дивлюсь на цей ролик і бачу, що він знятий недорого, але він знятий від душі.

Він знятий не на в******ь і щоб не дай Боже потурбувати видатних зірок топового європейського чемпіонату, які у єврокубках стартують разом з Гібралтаром, Андоррою і Мальтою», сказав коментатор в ефірі YouTube-каналу «Вацко Live».

  • Нагадаємо, що у другому раунді кваліфікації Ліги чемпіонів Динамо зіграє проти мальтійського клубу Хамрун Спартанс.
  • Перший матч пройде 22 липня о 20:00 за київським часом, а поєдинок-відповідь відбудеться 29 липня о 21:00 за Києвом.
  • Додамо, що у разі виходу до третього кваліфікаційного раунду ЛЧ команда Олександра Шовковського зустрінеться з переможцем пари Пафос (Кіпр)/Маккабі (Тель-Авів, Ізраїль).

Букмекери України
9.9
5000 грн
Сайт
Участь в азартних іграх може викликати ігрову залежність.
Дотримуйтеся правил (принципів) відповідальної гри