Плата за непокору: джерело розкрило суму, на яку оштрафують Зорю та ФК Рух за відмову від телепулу

Переглядів 86
Олександр Калінін
Олександр Калінін
1 голос
Плата за непокору: джерело розкрило суму, на яку оштрафують Зорю та ФК Рух за відмову від телепулу
Setanta Sports, фото: УПЛ
Зоря та ФК Рух скоро зіштовхнуться з першими наслідками за зрив єдиного телепулу та недопуск офіційного мовника чемпіонату України Setanta Sports до своїх домашніх матчів.

Матч першого туру УПЛ Зоря - Ворскла (3:1) транслювався групою 1+1 Media, а повний запис матчу та огляд були забанені на YouTube через скарги з боку УПЛ.

ФК Рух перед початком матчу з Металістом (1:2) отримав страйк на свій канал у YouTube. Матч транслювався на клубному телеканалі Ruh TV та регіональному НТА, власником якого є почесний президент львівського клубу Григорій Козловський.

Медіаплатформа Megogo після скарг заблокувала за трансляцію Ruh TV та НТА, а клуб дотранслював матч на своїй сторінці у Facebook.

Журналіст Ігор Бурбас заявив, що обидва порушники заплатять по 250 тисяч гривень штрафу, прописаних у регламенті. Зоря та ФК Рух будуть також додатково оштрафовані на 280 тисяч грн за недопуск знімальної групи Сетанти на стадіони в Ужгороді та у Львові.

За інформацією KDK, перед стартом другого кола УПЛ було посилено санкції за зрив телепулу. Якщо ситуація повториться, клуби повторно оштрафують на півмільйона гривень, а втретє з порушника зніматимуть очки. Прем'єр-ліга може звертатися зі скаргою до КДК УАФ без зборів усіх клубів.

Перед початком сезону українська Прем'єр-ліга оголосила про створення єдиного телевізійного пулу. Офіційним транслятором матчів чемпіонату України стала компанія Setanta Sports. Проте п'ять клубів виступили проти цього рішення та відмовилися передавати свої медіаправа мовникові.

Динамо, Дніпро-1, Зоря та Металіст заявили, що планують транслювати свої домашні матчі на ресурсах медіахолдингу «1+1», а Рух – на власному телеканалі та у YouTube.