В УКРАЇНІ — БЕЗСОННІ НОЧІ, У ФРАНЦІЇ — КРУАСАНИ ТА КАВА

Переглядів 204
UkrFootball.ua UkrFootball.ua
0 голосів

Матч плей-оф Україна — Франція викликав небувалий попит на квитки

Сергій СИВИЙ.

Із шаленим дефіцитом зайвого квитка українські вболівальники стикалися не так давно (перед одним із ключових поєдинків відбірного етапу до чемпіонату світу в Бразилії) — з Англією. Тоді перекупники просили за квитки вдвічі, а то й утричі більше за номінальну вартість. Із цього приводу в одній із соцмереж розгорнулася акція: «Скажи спекулянту — ні!», яка не втратила актуальності й нині. Напередодні домашньої зустрічі із Францією на НСК «Олімпійський» вишикувалися величезні черги, люди ночували біля кас, але навіть це не гарантувало, що квиток удасться придбати. Спекулянти влаштовували так звані «каруселі», коли поплічники збиралися групами й допомагали один одному проштовхнутися в різні черги. Це нерідко призводило до бійок і скандалів. Чи є вихід із ситуації?

— Враховуючи зловживання навколо продажу квитків на матч Україна — Англія, ми провели низку заходів для запобігання цього явища, — сказав гендиректор державного концерну «Спортивні арени України» Сергій Сімак. — Наприклад, одна людина може придбати не більше чотирьох квитків. Біля кас установлені спеціальні відбійники для відділення черг одна від одної.

Також були звільнені всі касири, їхні місця зайняли нові співробітники. Під час продажу ми відкриємо максимальну кількість віконечок для усунення черг. Для людей з обмеженими можливостями передбачено 300 квитків. Ми спробували врахувати всі зауваження з приводу продажу квитків, які, найперше, прозвучали від вболівальників і ЗМІ.

— Матч Україна — Франція збере на НСК «Олімпійський» 100-відсоткову аудиторію, — заявив Олег Шкреба, генеральний директор ЗАТ «Україна Футбол Інтернешнл» — комерційного партнера Федерації футболу України. — Узявши за приклад досвід ФІФА й УЄФА, ми також вирішили побудувати систему продажів у два блоки: реалізація квитків для вболівальників через Інтернет і продаж квитків для членів футбольної сім’ї, в нашому випадку це — члени Федерації футболу України, партнери та спонсори. Враховуючи й той варіант, що не в усіх буде можливість доступу до Інтернету, ми оголосили із самого початку, що частина квитків буде спрямована в каси для пуб­лічного продажу, що, власне, й було зроблено. На прикладі проб­леми з перекупниками на минулому матчі Україна — Англія, «Україна Футбол Інтернешнл» звернулася в правоохоронні органи, а саме — в Печерське РУ ГУМВС. Як наслідок, 10 осіб притягнуто до відповідальності.

Тим часом, у середу стартував продаж квитків на матч-відповідь на паризькому «Стад де Франс». У столиці Франції також спостерігався ажіотаж, проте мало місце зовсім інше ставлення до покупців: усім людям запропонували круасани та каву, що значно підняло настрій у черзі.

X