Український футбол
Володимир СИДОРОВ: «Свого споживача Patrick завойовує за рахунок якості та ексклюзивності товару»
Керівник екіпіровочного центру «Patrick-Україна» розповів про бренд спортивної екіпіровки, який набуває дедалі більшої популярності

— Пане Володимире, бренд Patrick на перший погляд може здатися маловідомою фірмою. Утім, в Інтернеті знайшов багато цікавої інформації про вашу торгову марку, й, зізнаюся, був приємно здивований, коли довідався, які славетні футболісти виступали в бутсах Patrick…

— Історія Patrick починається у Франції далекого 1892 року. Це був один із перших спортивних брендів, який славився тим, що виготовляв взуття для велоспорту та футболу. Із часом узялися й за екіпіровку, зробивши акцент на ексклюзивність. Період розквіту припав на 1970-і — 1980-і роки. В бутсах Patrick виступали такі відомі футболісти, як Мішель Платіні, брати Лаудрупи, Жан-П’єр Папен, Кевін Кіган… У 1990-і роки в історії фірми настало затишшя, тож тепер Patrick знову почав завойовувати позиції на ринку спортивної екіпіровки. Уже зараз собі до активу торгова марка може зарахувати співпрацю із ФК вищого дивізіону Нідерландів, Франції, Бельгії. Загалом же, в Patrick нині виступає щонайменше 2000 команд, як футбольних, так й інших видів спорту.

— Як і коли ваш бренд увійшов на український ринок?

— Якщо поспілкуватися з ветеранами нашого футболу, то про Patrick вони знали ще у 1980-х роках. За часів незалежної України наше знайомство із цією фірмою сталося чотири роки тому. Співпраця розпочалася після того, як ознайомилися із цінами та якістю товарів, які відзначалися сучасністю. Активно розвивати та просувати бренд в Україні розпочали лише рік тому.

— Чи тяжко було зайняти свою нішу на цьому ринку? Очевидно ж, що виграти конкуренцію в таких гігантів, як Аdidas та Nike, в принципі, майже неможливо…

— Наразі я не можу сказати, що вже завоювали свого споживача. Ми радше перебуваємо в так званому забігу. Із вищезгаданими вами гігантами й не намагаємося конкурувати, та на рівні Umbro, Joma, Diadora за свого споживача нам поборотися до снаги. У першу чергу, це робитимемо за рахунок якості товарів. Пропонуємо нашим споживачам не якусь китайську екіпіровку під черговим європейським брендом. Ми слідкуємо за новими тенденціями розвитку та вдосконалення спортивного обмундирування й намагаємося забезпечувати спортсменів таким продуктом, у якому вони би почувалися надкомфортно, а клуби забезпечуємо ексклюзивним продуктом.

— На якого споживача орієнтований ваш асортимент?

— Ми займаємося оптовими закупками и продажем. Співпрацюємо з роздрібними магазинами, клієнтами, які проводять великі оптові закупівлі та клубами. Особливо тісно розвиваємо нашу співпрацю з дитячими клубами, із цього, власне, й починали свою роботу.

— Із якими професійними клубами співпрацює Patrick нині?

— Наразі намагаємося знайти з професіональними клубами спільну мову. У цьому напрямку проводиться серйозна робота. Команди лише починають знайомитися з нашою лінійкою товарів. Із професійними колективами розробили програму взаємодій, коли ФК матиме змогу на екіпіровці отримувати додатковий прибуток. Хотів би також наголосити на тому, що командам пропонуємо ексклюзивний дизайн форми, який не можна придбати в магазині чи замовити по Інтернету. Відповідно на продажі таких продуктів клуб і отримує додатковий заробіток. Окрім того, ми готові запропонувати ФК цікаві маркетингові ходи, в просуванні і себе як бренда, що, в підсумку, матиме не лише позитивний вплив на імідж, а й допоможе збільшити кількість уболівальників на стадіонах.

— Чим Patrick планує здивувати своїх споживачів цьогорік? Ви новачки на ринку, очевидно, варто очікувати від вас цікавих заходів?

— Ми активно співпрацюємо з вашим виданням. Результати спів­праці — це спільна акція під назвою «Вдягни свою команду!», що оголошена для аматорських футбольних команд і клубів України. Акція з призами, серед яких — комплекти ігрової форми, м’ячі, сітки, інше футбольне екіпірування та інвентар.

Співпрацюємо також із аматорською футзальною лігою, де, між іншим, уже спостерігається великий інтерес серед гравців команд до нашої торгової марки. Отож налаштовані на тривалу співпрацю. Робота, як бачите, триває, й з кожним днем ми лише набиратимемо оберти.

Олександр ТРАВЯНКА.


стрічка новин