«Динамо використовують як бренд»: Циганик пояснив, чому не варто очікувати легіонерів у команді Шовковського


Нещодавно повідомлялося, що взимку цього року Динамо пропонували підписати гондуразького вінгера Селтіка Луїса Пальму, однак кияни відмовилися.
Відомий журналіст Ігор Циганик відповів, чому з'явилися ці чутки, що пізніше були спростовані.
«Інколи Динамо вже використовують як бренд. Динамо цікавиться різними футболістами, Динамо цікавиться підсиленням з будь-яких інших країн. Але, як показує практика, легіонери, які зараз приїжджають, їм дуже важко адаптовуватися.
Тому що умови, коли ти живеш у Києві постійно, це важко. Це в будь-який момент може прилетіти у той момент, коли ти навіть не знаєш, що там може бути це. І це суттєво впливає».
Ведучий відзначив, що наразі кияни в принципі не будуть підписувати легіонерів.
«Тому для Динамо зараз є можливості того, щоб обирати своїх українських футболістів. Подивимося, яка буде доля Буяльського та Шапаренка після закінчення чемпіонату. Зараз говорити про те, що когось будуть купувати, я сумніваюся.
Тут би Волошина до ладу привести, тому що футболіст вже повинен демонструвати високий рівень. Тому не думаю, що йде мова про те, що Динамо може вже зараз купити когось з іноземців. Тому що не складається».
Експерт згадав нещодавні підписання легіонерів, які стали провалами.
«Купили Перріса – не пішов. Купили Раміреса – не пішов. Лонвейка – не пішов. Це своєрідна історія. Ми живемо в складній ситуації. Зараз треба покладатися повністю на свої сили і на свою Академію. І бачимо, що в Динамо вона існує.
Якщо є вихованці клубу, які можуть обігрувати весь інший чемпіонат України, отже вона працює. Можливо, не на такому рівні, щоб бути конкурентною в Європі, але на рівні чемпіонату України вона працює настільки, щоб команда боролася за чемпіонство», – підкреслив Циганик в ефірі однойменного YouTube-каналу.
- Після 24-х турів УПЛ Динамо посідає перше місце, маючи в своєму активі 60 балів.
- Вже 18 квітня команда Олександра Шовковського зустрінеться з Оболонню.