Нова форма Шахтаря отримала визнання: екіпірування донецької команди представлене на престижному фестивалі
Презентацію нової форми донецького Шахтаря представили у трьох номінаціях престижного BERLIN COMMERCIAL FESTIVAL.
«Ця історія про гру, про бажання, про емблеми, про час на стадіоні, про перемоги і поразки, про життя, про спорт, про підтримку, про кохання, про народження, про улюблену футболку, про улюблений клуб життя», – пише сайт організації.
Також значиться наступне в дописі про екіпірування донеччан:
«Ми хотіли створити маніфест, який би працював абсолютно на всіх рівнях, нагадував про важливі моменти історії, показував справжні емоції та проводив глядача крізь покоління. Наше завдання полягало в тому, щоб створити кампанію, яка надихнула б інших, зробила б смисли ще глибшими, емоційнішими та підкреслила тембр голосу Puma та ФК Шахтар нової епохи».
- Шахтар розпочав новий сезон з розгрому над Ворсклою (5:0) та поразки від Полісся (0:1).
- 18 серпня донецька команда зустрінеться з Лівим Берегом.