«Це цифра, яка озвучується в кулуарах»: джерело назвало вартість трансляції всіх матчів сезону УПЛ
Головний редактор Профутбол Digital Володимир Звєров назвав суму, яку треба витратити на виробництво усіх матчів УПЛ:
«В чемпіонаті потрібно показати 240 матчів. Якщо брати ціну, за яку в базовій якості виробляється матч УПЛ – це 6500 доларів. Множимо 6500 на 240 – за попередніми підрахунками отримуємо до двох мільйонів. Я думаю, це реальна сума, яка навіть озвучується в кулуарах».
Журналіст задався питанням щодо того, хто має оплатити дані витрати:
«Хто дасть ці два мільйони доларів? Чи є в Україні компанія, яка дасть ці гроші? Я не назву жодної компанії, і коли я питаю людей, які в цьому процесі, в клубах, вони відповідають: «та ніхто»».
Серед ймовірних спонсорів він назвав і клуби:
«Або знаходиться спонсор в країні, яка воює, але хто буде давати гроші на це? Або президенти найбагатших клубів скидаються. Навряд всі клуби захочуть, тому топ-5 чи топ-6. Є варіант, що клуби самі знайдуть спонсора, адже я не впевнений, що наші футбольні органи можуть».
Рінат Ахметов та Ігор Суркіс. Фото: Google
В той же час, за інформацією Звєрова, трансляція матчу на YouTube набагато дешевша:
«Ми бачили трансляції перехідних матчів в УПЛ. Скільки може коштувати якісна трансляція на чотири-п’ять камер? В районі 40 тисяч гривень. Трансляція з ПТС у вісім камер – шість тисяч доларів. От вона, різниця».
Головний редактор Профутбол Digital озвучив ситуацію, яка може скластися з трансляціями в УПЛ наступного сезону:
«Ми можемо прийти до того, що бідніші клуби можуть собі самі виробляти матчі і рекламувати, що хочуть. Що вартує Вересу виробити трансляцію за 40 тисяч і поставити туди купу спонсорів? Вони можуть виробляти і не втрачати».
Також журналіст озвучив, чи можливе створення телепулу на базі телеканалу 1+1:
«Повертаємося до теми фінансів. Головному акціонеру треба викинути два мільйони доларів. Ви бачите це реальністю зараз? Я – ні».
Наостанок Звєров у програмі Татотаке зазначив, що після зустрічі власників клубів три тижні тому відбулася ще одна розмова, за підсумками якої вже не всі клуби погоджуються на єдиний телепул.
- Раніше повідомлялося, що клуби та УПЛ близькі до створення єдиного телепулу на базі YouTube.
- В той же час фігурувала інформація про власну ОТТ-платформу УПЛ.