Новини

Проєкт УПЛ-ТВ: джерело розкрило деталі нового єдиного телепулу з прибутком у мільйони доларів

712
Павло Клименко
1 голос
Фото: УПЛ
Клубам української Прем'єр-ліги кулуарно представлено проєкт єдиного телепулу, який має бути реалізовано наступного сезону. Стали відомі фінансові подробиці нового телепулу.

Клуби створюють компанію УПЛ-ТВ, якій передають свої права на два роки. Хто не передав – до змагань не буде допущено, повідомляє KDK.

Першого року всі матчі транслюються виключно на YouTube. Клуби беруть на себе витрати на виробництво трансляцій у розмірі семи тисяч доларів за матч, а з сезону 2024/25 продавати власний продукт OTT-платформам.

Мета УПЛ-ТВ на другий сезон – продати права за десять млн. доларів або отримати 200 тисяч передплатників на власній ОТТ-платформі із ціною підписки 50 доларів на рік (150 грн на місяць). Якщо мети не буде досягнуто – права повертаються клубам.

Завдання на найближчі чотири-п'ять років зібрати аудиторію у 300 тисяч передплатників, що дозволить збільшити прибуток від телепулу до 15 млн доларів.

Раніше ми повідомляли, що офіційний транслятор УПЛ Senatna Sports припинить співпрацю з Прем'єр-лігою наприкінці цього сезону.