Полісся підтримало стратегію Nike: житомирський колектив презентував форму на дебютний сезон УПЛ – фото

Переглядів 613
автор Артем Жилінський Артем Жилінський
2 голоси
Полісся підтримало стратегію Nike: житомирський колектив презентував форму на дебютний сезон УПЛ – фото
Пилип Будківський. Фото: Полісся
Житомирське Полісся, яке візьме участь у наступному розіграші української Прем’єр-ліги вперше у своїй історії, представило новий особливий комплект футбольної форми.

Клуб показав чорний дизайн футболки з жовтою вставкою на плечах та рукавах. Голкіперський комплект – оранжевий. Технічним спонсором виступила компанія Nike.

Зазначається, що Полісся підтримало стратегію Nike – компанія поступового переходить на безвідходне та екологічно чисте виробництво. Форма виготовлена відповідно до цих принципів.

«Ми всі відповідальні за збереження нашого найголовнішого ігрового майданчика - планети Земля. Саме тому футбольний клуб «Полісся» підтримує екологічну стратегію компанії Nike - «Nike Sustainability. Move to Zero», — зазначається у заяві пресслужби.