Шахтар представив нового титульного спонсора – FAVBET. Бондаренко, Сікан і Срна відвідали церемонію

Переглядів 1024
Олександр Петров Олександр Петров
3 голоси
Шахтар представив нового титульного спонсора – FAVBET. Бондаренко, Сікан і Срна відвідали церемонію
Бондаренко, Сікан і Срна. Фото: ФК Шахтар
Донецький Шахтар офіційно повідомив про початок співпраці з відомою українською компанією FAVBET. Починаючи з сезону 2023/24, ця компанія стане новим титульним спонсором Шахтаря. У Києві відбулася церемонія представлення нового спонсора гірників.

Компанія FAVBET вже давно підтримує вітчизняний спорт – зокрема футбол. Так, п'ять останніх років вона була титульним спонсором іншого українського гранда – столичного Динамо. Контракт із киянами минув, тож компанія вирішила далі співпрацювати ще з одним топовим українським клубом. 

На зустрічі з представниками ЗМІ iGaming-компанію FAVBET представляв директор із розвитку бізнесу Сергій Дзекунов. Він сказав: «Компанія FAVBET завжди прагне бути першою, як і Шахтар. Хочемо працювати з кращими. Сподіваємося, що наше партнерство з таким великим іменитим клубом буде новим, унікальним і  привабливим». 

Укладення угоди прокоментував директор зі стратегічного розвитку та комунікацій ФК Шахтар Юрій Свиридов: «Нам також приємно буде розпочати роботу з компанією, яка відома українським вболівальникам і має досвід роботи в Україні. Переконаний що наша співпраця принесе задоволення як одній так і іншій стороні»

Тож відтепер логотип FAVBET красуватиметься на футболці Шахтаря під час календарних матчів чемпіонату і Кубка України. Невідомо скільки ця спонсорська угода може принести грошей Шахтарю, Сергій Дзекунов  представникам ЗМІ, звичайно, про це не сказав, зазначив лише, що: «Усе в нас чисто та прозоро, якщо нас запитає Державна податкова служба, то ми відповімо їм коректно». 

Юрій Свиридов додав: «Ми задоволені умовами, які передбачає цей контракт». 

Відзначається, що угода підписана на 3 роки. Чому не на п’ять, як було з Динамо? Сергій Дзекунов відповів: «Не можу сказати – не знаю. Скажу так: три роки ‒ це той мінімальний термін, який є оптимальним для стратегічного партнерства. Однак ми не кажемо, що це буде лише три роки. Можливо це буде сім або десять»

У заході також брали участь спортивний директор Шахтаря Даріо Срна та гравці донецької команди і молодіжної збірної України – півзахисник Артем Бондаренко та форвард Данило Сікан. Вони стали учасниками розіграшу своїх іменних футболок із новим логотипом клубу. Трьом переможцям вони охоче підписали їх. Так, Олександр Травянка отримав футболку з рук Бондаренка, Роман Сморжевський – від Сікана, а Ольга Любушкіна – від Даріо Срни.