Ширан, Барселона й Україна: як Ель Класіко з Луніним стане подією року у світі спорту й музики


Барселона офіційно підтвердила співпрацю з Едом Шираном – на футболках команди під час Ель Класіко проти Реала 26 жовтня з’явиться логотип нового альбому співака «Play» замість емблеми головного спонсора Spotify.
Це – продовження вже традиційної практики клубу рекламувати всесвітньо відомих артистів у найочікуванішому матчі сезону. Раніше на футболках Барселони вже сяяли Drake, Coldplay, Rosalía, Rolling Stones, Travis Scott та Karol G.
Ширан – не новачок у подібних колабораціях. Його рідний англійський клуб Іпсвіч Таун, частку в якому він має, уже кілька сезонів поспіль грає з логотипом його туру.
Переглянути цей допис в Instagram
Зірка Барселони Роберт Левандовський із захопленням відгукнувся про співпрацю.
«Пісні Еда давно звучать у нашій роздягальні. Побачити його альбом на футболці Барси – це щось особливе. Музика й футбол поєднують людей, і я гордий представляти це на полі».
Сам Ед Ширан також прокоментував подію.
«Побачити мій альбом «Play» на футболці Барселони – момент, у який важко повірити. Я з дитинства люблю футбол, і можливість поділитися своєю музикою з фанатами на такій сцені – велика честь».
Варто нагадати: Ед Ширан – щирий друг України. До повномасштабного вторгнення росії він знімав кліпи у Києві, а після початку війни неодноразово проводив благодійні концерти на підтримку українців.
- Мадридська команда після восьми турів має у доробку 21 заліковий бал та посідає першу сходинку в турнірній таблиці іспанської Ла Ліги. Відрив від Барселони складає два очки.
- Лунін у цьогорічній кампанії не провів за Реал жодної хвилини ігрового часу.