«Арбітр жодним чином не відреагував»: тренер ЛНЗ вказав на результативну помилку арбітрів матчу з Дніпром-1

Переглядів 207
Олександр Карпенко Олександр Карпенко
1 голос
«Арбітр жодним чином не відреагував»: тренер ЛНЗ вказав на результативну помилку арбітрів матчу з Дніпром-1
Фото: ЛНЗ
Головний тренер ЛНЗ Олег Дулуб вважає, що гол у ворота його команди в матчі 21 туру української Прем'єр-ліги проти Дніпра-1 було забито не за правилами.

ЛНЗ зіграв унічию з Дніпром-1 у домашньому поєдинку 21-го туру чемпіонату України, що відбувся в Ковалівці у вівторок, 12 березня (1:1).

Головний тренер черкаської команди Олег Дулуб звернув увагу на те, що хавбек дніпрян Рамік Гаджиєв перед тим, як почати гольову атаку, підіграв собі рукою.

«Я намагаюся не коментувати рішення суддів. Однак у нашому матчі на початку атаки, що завершилася взяттям воріт ЛНЗ, футболіст Дніпра-1 буквально за кілька метрів від технічної зони підіграв собі м'яч рукою.

Це бачили всі, але свисток арбітра промовчав, жодним чином не відреагувала і робота VAR, яка працювала в Ковалівці. Прикро», – наводить слова Дулуба сайт Sport.ua.

Головним арбітром матчу ЛНЗ – Дніпро-1 працював Олександр Афанасьєв, а відеоасистентом VAR – Віктор Копієвський.

  • Зараз ЛНЗ посідає восьму сходинку в турнірній таблиці УПЛ, набравши 25 очок.
  • 23 березня ЛНЗ зіграє наступний матч в УПЛ проти Руху (18:00).