Який клуб УПЛ найбільш популярний у соціальних мережах: Кривбас в топ-3, а які місця у Динамо та Шахтаря
Вітчизняне спортивне видання про маркетинг та бізнез порахувало кількість фанатів команд УПЛ, які стежать за своїми улюбленими клубами у соціальних мережах. З величезним відривом лідирує чинний чемпіон України Шахтар з Донецька.
Видання Sportmarket.review порахувало кількість фанатів, які стежать за своїми улюбленими клубами у соцмережах.
Як виявилося, лідером є донецький Шахтар. Станом на 31 грудня 2023 року за «гірниками» стежило 2,599 мільйона підписників.
На другому місці йде Динамо – 1,075 млн. Замикає трійку Кривбас – 247 тисяч.
Останню сходинку у переліку посідає київська Оболонь – лише 21,8 тисяч.
За інформацією джерела, у період з липня 2023-го по грудень 2023-го, значно зросла кількість підписників у відсотковому відношенні у житомирського Полісся. Однак, найбільше за кількістю приросту виріс Шахтар.
- Львівський Рух завдяки створенню Ruh Media Team зробив кількісний стрибок у Тік Ток та Instagram.
- Ворскла та Оболонь у топі по відсотках – київській команді допоміг вихід в УПЛ, а Ворскла за 2023 рік стрибнула у Тік Ток з 800 до 5,5 тисяч (з 800).
- Традиційно величезні проблеми з медіа та СММ у Динамо, особливо в порівнянні з Шахтарем.