«Це цифра, яка озвучується в кулуарах»: джерело назвало вартість трансляції всіх матчів сезону УПЛ

Переглядів 1068
Ілля Деулін Ілля Деулін
3 голоси
«Це цифра, яка озвучується в кулуарах»: джерело назвало вартість трансляції всіх матчів сезону УПЛ
Камера на стадіоні. Фото: Google
Головний редактор Профутбол Digital Володимир Звєров в контексті розмов про єдиний телепул озвучив вартість виробництва ігор УПЛ та поділився думкою щодо можливих варіантів показу матчів.

Головний редактор Профутбол Digital Володимир Звєров назвав суму, яку треба витратити на виробництво усіх матчів УПЛ:

«В чемпіонаті потрібно показати 240 матчів. Якщо брати ціну, за яку в базовій якості виробляється матч УПЛ – це 6500 доларів. Множимо 6500 на 240 – за попередніми підрахунками отримуємо до двох мільйонів. Я думаю, це реальна сума, яка навіть озвучується в кулуарах». 

Журналіст задався питанням щодо того, хто має оплатити дані витрати:

«Хто дасть ці два мільйони доларів? Чи є в Україні компанія, яка дасть ці гроші? Я не назву жодної компанії, і коли я питаю людей, які в цьому процесі, в клубах, вони відповідають: «та ніхто»».

Серед ймовірних спонсорів він назвав і клуби:

«Або знаходиться спонсор в країні, яка воює, але хто буде давати гроші на це? Або президенти найбагатших клубів скидаються. Навряд всі клуби захочуть, тому топ-5 чи топ-6. Є варіант, що клуби самі знайдуть спонсора, адже я не впевнений, що наші футбольні органи можуть». 

Рінат Ахметов та Ігор Суркіс. Фото: Google

В той же час, за інформацією Звєрова, трансляція матчу на YouTube набагато дешевша:

«Ми бачили трансляції перехідних матчів в УПЛ. Скільки може коштувати якісна трансляція на чотири-п’ять камер? В районі 40 тисяч гривень. Трансляція з ПТС у вісім камер – шість тисяч доларів. От вона, різниця».

Головний редактор Профутбол Digital озвучив ситуацію, яка може скластися з трансляціями в УПЛ наступного сезону:

«Ми можемо прийти до того, що бідніші клуби можуть собі самі виробляти матчі і рекламувати, що хочуть. Що вартує Вересу виробити трансляцію за 40 тисяч і поставити туди купу спонсорів? Вони можуть виробляти і не втрачати».  

Також журналіст озвучив, чи можливе створення телепулу на базі телеканалу 1+1:

«Повертаємося до теми фінансів. Головному акціонеру треба викинути два мільйони доларів. Ви бачите це реальністю зараз? Я – ні».

Наостанок Звєров у програмі Татотаке зазначив, що після зустрічі власників клубів три тижні тому відбулася ще одна розмова, за підсумками якої вже не всі клуби погоджуються на єдиний телепул.

  • Раніше повідомлялося, що клуби та УПЛ близькі до створення єдиного телепулу на базі YouTube.
  • В той же час фігурувала інформація про власну ОТТ-платформу УПЛ.