1+1 distribution займатиметься дистрибуцією нового спортивного телеканалу УПЛ. Відомі деталі

Переглядів 581
Павло Клименко Павло Клименко
2 голоси
1+1 distribution займатиметься дистрибуцією нового спортивного телеканалу УПЛ. Відомі деталі
Українська Премʼєр-Ліга запускає новий спортивний канал – УПЛ ТБ, дистрибуцією якого займатиметься 1+1 media distribution. 23 лютого відбудеться офіційна трансляція першого матчу.

Побачити телеканал можна буде в межах базових підписок як на ОТТ-платформах, так і кабельному ТБ і DTH-платформі Viasat.

У межах співпраці УПЛ відповідатиме за створення контенту, а 1+1 media – за дистрибуцію телеканалу. У планах, зі старту сезону 2024/25 в липні повноцінно запустити телеканал разом з додатковими аналітичними програмами, передматчевими та післяматчевими студіями, оглядами, інтерв’ю з футболістами, тренерами та очільниками українського футболу.

«Український футбол під час повномасштабної війни переживає непрості часи, але водночас проходить повну трансформацію та відповідає на виклики обставин. Попри складні умови спорт продовжує займати важливе місце в серцях українських вболівальників, тож ми докладемо максимальних зусиль для відновлення футбольного телемовлення. Ціллю нашої співпраці з УПЛ є поширення телеканалу та його контенту, тому наша дистрибуція охоплюватиме різні канали трансляції: ОТТ-платформи, кабельне ТБ та платне супутникове мовлення», – прокоментував директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення 1+1 media Андрій Мальчевський.

Серед контенту телеканалу УПЛ ТВ – прямі трансляції матчів Української Прем’єр-Ліги, унікальні програми та архівні ігри чемпіонатів України з футболу минулих років. Поступово бібліотека розширюватиметься та наповнюватиметься новими продуктами та прямими ефірами. 

«Глядачі зможуть зануритися у світ безкомпромісної боротьби провідних національних клубів за головний трофей українського футболу – титул чемпіона України, який отримає право представляти нашу країну в розіграші найпрестижнішого клубного турніру – Лізі чемпіонів УЄФА. Ми прагнемо та будемо створювати цікавий контент, знайомити аудиторію з командами та обличчями УПЛ, а також наповнювати ефір оглядовими програмами. У планах телеканалу – переймати досвід міжнародних спортивних партнерів і створювати з ними спільний контент європейської якості», – пояснив керівник Української Премʼєр-Ліги Євгеній Дикий.

  • Наразі лідерами турнірної таблиці є Кривбас та Дніпро-1, які мають по 34 бали за 17 турів.
  • Третім йде Полісся з 31 заліковим пунктом, як і Шахтар, однак донеччанам ще треба зіграти два відкладені матчі.
  • Динамо посідає п'яту сходинку, маючи 28 очок та три гри в запасі.
X